Başbakan Shehbaz, Daily Mail’den özür diledikten sonra ‘İmran, minyonlar’a vurdu

Başbakan Shehbaz, Daily Mail’den özür diledikten sonra ‘İmran, minyonlar’a vurdu
Başbakan Shehbaz Sharif, 20 Eylül 2022’de New York City’deki BM merkezindeki 77. Birleşmiş Milletler Genel Kurulu oturum aralarında Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ile ikili bir görüşme yapmak üzere geldi. — AFP

takip eden genel özür dan Günlük posta Başbakan Shehbaz Sharif, kendisine karşı iftira niteliğinde bir makale yayınladığı için Pakistan Tehreek-e-Insaf (PTI) Başkanı Imran Khan ve “yardımcılarını” kendisine karşı bir karalama kampanyası yürütmekle suçladı.

Yayının web sitesinde bir özür notu yayınlamasından saatler sonra Twitter hesabına dönen başbakan, “Aklımı almak için Allah’ın (SVT) önünde tevazu ile başımı eğiyorum. [three] Uzun yıllar İmran [and] yardakçıları karakterime suikast düzenlemek için her türlü sınırı aştı.”

Makale 2019’da yayınlandığında Ulusal Meclis’te muhalefetin lideri olan Başbakan Şehbaz, karalama kampanyasında PTI’nin eylemleri Pakistan’ın adının kötüye gitmesine ve dost bir ülkeyle ilişkilerinin zedelenmesine aldırış etmediğini söyledi. .

Ayrıca, eleştirmenlerinin “asılsız iddialarıyla kendisi ve ailesiyle alay ettiğini ve alay ettiğini, ancak benim Allah’a sarsılmaz inancım olduğunu, çünkü onların küstah yalanlarını yalnızca O ortaya çıkarabileceğini” sözlerine ekledi.

“dezenformasyon [and] sahte haberlerin raf ömrü sınırlıdır [and] gerçek nihai galiptir. NCA’dan sonra Daily Mail hikayesi bunu kanıtladı” diye tweet attı.

Daily Mail ihaleleri özür

Mail gazetelerinin yayıncıları, muhabir David Rose’un kendisini ve damadı Imran Ali Yousaf’ı İngiliz vergi mükelleflerinin parasını çalmakla suçlayan bir makalesinde özür diledi ve her türlü yolsuzluk iddiasını geri çekti.

İngiliz yayını, Mail yayıncılarının tüm platformlarından David Rose tarafından yazılan “David Rose’un yazdığı” “İngiliz denizaşırı yardımının poster çocuğu haline gelen Pakistanlı politikacının ailesi depremzedelere yönelik fonları ÇALDI mı, diye soruyor” makalesini de kaldırdı.

Birleşik Krallık merkezli yayın, muhabiri David Rose’un aleyhindeki bir makaledeki iddialarını kanıtlayamadı. başbakan Şehbaz Kamu kaynaklarının kötüye kullanıldığı iddiasıyla ilgili.

Sadece bu degil, Günlük posta Daily Mail’in sansasyonel ama yanlış makalesine dayanarak, başbakana karşı yolsuzluk iddialarını içeren her bağlantıyı kaldırmak için Google ile birlikte çalışacağına söz verdi.

bu Posta Çevrimiçiyaptığı açıklamayla, Başbakan Şehbaz ile ilgili “İngiliz denizaşırı yardım ÇALMA fonlarının poster çocuğu haline gelen Pakistanlı siyasetçinin ailesi depremzedelere yönelik fonları mı çaldı?” başlıklı yazılarının 14 Temmuz 2019’da yayınlandığına değinildi.

Rapor, Ulusal Hesap Verebilirlik Bürosu tarafından Başbakan Şehbaz hakkında yürütülen bir soruşturmaya dayanıyordu ve “soruşturma altındaki paranın, Punjab eyaletine DFID hibe yardımı olarak ödenen İngiliz kamu parasının önemli bir meblağını içerdiğini” ileri sürdü.

“Bay Şerif’in Ulusal Hesap Verebilirlik Bürosu tarafından İngiliz kamu parası veya DFID hibe yardımı ile ilgili olarak herhangi bir suç işlemekle suçlanmadığını kabul ediyoruz. Bunu açıklığa kavuşturmaktan memnuniyet duyuyoruz ve bu hata için Sayın Şerif’ten özür dileriz.”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir